har en gaffel i näsan.
röntgen visade bisonoxar på tomten.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
skeden full med socker.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
flytande över golvet.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
pilgrimsgroda, så blå, så giftig.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
och växthus varma.
har en gaffel i näsan.
har en gaffel i näsan.
----------------------------------------------------------
reflektion:
Assignment #1 av Ingrid & Iris:
Gör en tolkning.(av bilden)
En lustfylld uppgift med många ingångar och möjligheter.
jag fastnade för upprepningen i bilden, högen med gafflar
och skedar.
En upprepning.
Ett mantra.
En fråga som går i cirklar.
Intentionen var känsla av prestationsångest,stiltje,
rundgång, skapande kramp. Känslan av att vilja gå framåt
men blir kvar ,går i cirklar, hållen tillbaka... något skaver,....gaffel i näsan
---------------------------------------------------------
reflektion:
Assignment #1
Låt omständigheterna styra dig.
jag & Sofia gav till Sandra & Christine.
Min intuition med detta assignment var att ge möjlighet
till att undersöka:
Vad är en omständighet? Kan en omständighet var något
positiv eller har ordet en negativ ladning? var bla
tankar som kom upp under planeringen.
Jag tänker att det är ett intressant begrepp som man
skulle kunna arbeta i längre projekt med elever.
Sofia & jag diskuterade mycket om tydliga ramar kontra
öppenhet i uppgiften. Vi kom fram till att i vissa fall
skulle lite mer ramar behövas, ibland fungerade
öppenheten, friheten bättre.
I nästa assignment ska vi försöka ha något mer tydligt
att förhålla sig till, men med öppenhet för tolkning.
---------------------------------------------------------
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar