onsdag 9 maj 2018

LGBD-5-19



lördag, syfte och frågeställningar bearbetades
söndag, försöker överblicka estetisklärprocesser, läser massor.
måndag, läser mer, vill liksom ha en överblick innan jag kan skriva.
tisdag, läser och skriver.
onsdag, läser, skriver jag är så långsam i skrivprocesser.

TEXT är ett så långsamt material för mig.
Har nästa suttit heldagar med texten och det känns ändå inte som jag kommit någon vart.
men har allt i huvudet börjar få grepp om  hur forskningsfältet över estetiska lärprocesser ser ut.

torsdag, skriver på förmiddagen och skickar sedan in för handaning.

fredag: Handledning.

Jag prata och förklarar hur jag tänker.
Det låter bra.
Det svåra är att få ner de i text.
Uppsatsen fastar liksom i huvudet.
Jag har ingen lätt strategi i den processen.

Anteckningar efter handledningen:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar